Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran Ismételt Kérdések

Nem ismersz még minket? Van negatív tapasztalatod az online vásárlással kapcsolatban? Ebben a rovatban igyekszünk minden kérdésedre választ adni.

 

1.     Kik vagyunk mi?

Cégünk import tevékenységet folytat, okos gyógyászat kategóriában. Számos orvostechnikai eszközt kizárólagosan forgalmazunk Magyarország területén így több partnerünknél is fellelheted őket, s garanciális ügyekben hozzánk is fordulhatsz. Termékeink gondos alapossággal válogattuk össze, mi és családtagjaink is bátran használjuk azokat. Megfélőségükről a termékek tanúsítványai és több éves tapasztalat biztosít bennünket.

 

2.     Van-e üzlete a cégnek?

Igen van. Címünk: Homedical 1139 Budapest Váci út 99. Fsz-i üzletsor, buszmegálló mögött. nyitva tartás: H-P 09:00-17:00 tel: 06 1 617 2896

 

3.     Nem tudod, hogy melyiket válaszd?

Több összehasonlító táblázat készült, hogy segítsünk a döntésben, ha így is nehézségekbe ütköznél, írj nekünk: info@smartmedical.hu e-mail címre (pár órán belül biztosan válaszolunk) vagy hívj minket: 06 1 617 2896

 

4.     Van-e kedvezmény a termékre?

Igen van. Hírlevél feliratkozók részére levásárolható utalványt biztosítunk az okos gyógyászat kategóriában vásárolt 10.000 Ft-ot meghaladó vásárlás esetén. Ezen felül számos kedvezményt biztosítunk időszakos kampányaink alatt.

 

5.     Van-e mennyiségi kedvezmény?

Cégünk nagykereskedelmi tevékenységet is folytat. Nagyobb megrendelés esetén van lehetőség árajánlatot kérni.

 

6.     Van-e garancia a termékekre?

Természetesen igen. Minden termékre minimum 1 év garanciát vállalunk. iHealth termék választása esetén 2 év a garanciális idő. Mindezeket felül:

 

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,

b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

c) 250 000 forint eladási ár felett három év

 

7.     Garanciális hiba esetén mi a teendő?

Kérlek e-mailben (info@smartmedical.hu vagy info@homedical.hu ) vagy telefon ( 06 1 617 2896) jelezd az észrevételed, legtöbbször technikai segítséggel orvosolható a probléma. Amennyiben mégsem sikerül, úgy Homedical 1139 Budapest Váci út 99. fsz-i üzletünkben megvizsgáljuk, 90%-ban akár azonnal cseréljük is a meghibásodott, garanciális terméket. Amennyiben szervizre van szükség, úgy 14 nap alatt igyekszünk megoldást találni, javítani vagy cserélni a terméket.

 

8.     Jótállás után mennyibe kerül a szerszív/javítás díja?

99,9%-ban még nem fizettek vásárlóink. Nagyon ritkán van szükség javításra, még kevesebb a tapasztalat azok költségéről. Termékeink minőségi termékek, gondos alaposság válogatjuk azokat. Amennyiben előfordulna, az esetleges költségről tájékoztatást nyújtunk.

 

9.     Személyesen kipróbálnád, átvennéd?

Van rá mód, üzletünk az alábbi címen fellelhető: Homedical 1139 Budapest Váci út 99. fsz.2. (buszmegálló mögött) H-P 09:00-17:00 Ha később érnél ide kérlek, jelezd telefonon, találunk megoldást!

 

10.  Mikor kapom meg a terméket?

24-48 órán belül átvehető vagy indítjuk a csomagodat. Minden termék mellé feltüntetjük az időpontot. Üzletben található termékeink azonnal átvehetők, 15-ig leadott rendelések esetén másnap érkezik hozzád a csomag.

https://gls-group.eu/HU/hu/depo-csomagpont-kereses

 

11.  Hétvégén is van kiszállítás?

Sajnos a futár csak hétköznapokon szállít. Csomagodat H-P között várhatod.

Csomagpontokon viszont más időintervallumok érvényesek.

Csomagpontok az ország területén itt.

 

12.  Mikor érkezik a futár?

Dolgozol? Más teendőd is van?

Semmi gond, kérd munkahelyedre a szállítást. Arról sajnos nincs információnk, hogy hozzád mikor fog érkezik viszont e-mail, SMS értesítőt fogsz kapni a várható szállítás napjáról és azon belünk egy 4 órás időintervallumról. A futár rendelkezésére bocsájtjuk a telefonszámod, ő biztosan fog telefonálni az érkezés előtt és tudtok egyeztetni az időpontról.

 

13.  Hogyan tudok fizetni a weboldalon?

Előre utalással, bankkártyával, utánvéttel.

 

14.  Hogyan tudok fizetni az üzletben?

Átutalással, bankkártyával, készpénzben

 

15.  Hogyan tudok fizetni a futárnál?

Készpénzben, bankkártyával.

 

16.  Hogyan kapom meg a terméket?

  • Személyesen átveheted
  • GLS futárszolgálattal (24 – 48 órán belül elindítjuk a csomagod) Minden termék mellett feltüntetjük a hozzá érkező termék szállítási idejét
  • GLS csomagponton

 

17.  Milyen szállítási költségek merülnek fel?

  • 30.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes a kiszállítás
  • 30. 000 Ft alatti megrendelés esetén 990-1500 Ft
  • (GSL csomagpont: 990 Ft, házhozszállítás: 1500 Ft, utánvét díj: 250 Ft)

Személyes átvétel esetén összegtől függetlenül díjmentes az átvétel.

Homedical 1139 Budapest Váci út 99. H-P 09:00-17:00

 

18.  Hol találom a számlát, használati utasítást?

E-mailben, a csomagban vagy a személyes átvételkor az üzletben.

 

19.  Nem tetszik. Nem erre gondoltam.

14 napon belül meggondolhatod magad. Ki tudjuk cserélni a terméket más termékre és van lehetőséged elállni a vásárlástól is. Kérlek, 14 napon belül juttasd el az elállási nyilatkozatot valamint a terméket, annak minden tartozékával együtt:

Homedical Hungary Kft. 1139 Budapest Váci út 99. 06 1 617 2896

Elállási nyilatkozat: Információk menü pontban találod vagy írj e-mailt: info@smartmedical.hu –ra.

  • Ez alól kivételt képeznek az olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza, mint pl: Higiéniai termékek (testtel és testnedvekkel közvetlenül érintkező termékek pld. nyál, vér, anyatej, vizelet, széklet, izzadság, stb.) cseréjére nincs lehetőség. Ilyen termékek pld. a talpbetétek, lepedők, vérnyomásmérők, vércukormérők, tesztcsíkok, végtagrögzítők, harisnyák, gyógyászati segédeszközök, fehérnemű, kozmetikumok, oxigén koncentrátor, masszázsolajok, stb.. Ezen termékek esetében a vásárló csak akkor élhet az elállás jogával, ha a csomagolást, védőfóliát még nem bontotta fel, vagyis a terméket még nem vette használatba. 45/2014-es kormányrendelet 29. § (1)

Ha von olyan kérdésed, amit nem válaszoltunk meg, kérlek, írj nekünk: info@smartmedical.hu e-mail címre vagy hívj minket 06 1 617 2896

Esetleg ha erre jársz ugorj be egy kávéra.

Homedical üzlet 1139 Budapest Váci út 99. nyitva tartás: H-P 09:00-17:00