Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran Ismételt Kérdések

Nem ismersz még minket? Van negatív tapasztalatod az online vásárlással kapcsolatban? Ebben a rovatban igyekszünk minden kérdésedre választ adni.

1.     Kik vagyunk mi?

Cégünk import tevékenységet folytat, okos gyógyászat kategóriában. Számos orvostechnikai eszközt kizárólagosan forgalmazunk Magyarország területén így több partnerünknél is fellelheted őket, s garanciális ügyekben hozzánk is fordulhatsz. Termékeink gondos alaposság válogattuk össze, mi és családtagjaink is bátran használjuk azokat. Megfélőségükről a termékek tanúsítványai és több éves tapasztalat biztosít bennünket.

2.     Van-e üzlete a cégnek?

Igen van. Címünk: Homedical 1139 Budapest Fáy utca 15/B. Nyitva tartás: H-P 09:00-17:00 tel: 06 20 821 7255

 

3.     Nem tudod, hogy melyiket válaszd?

Több összehasonlító táblázat készült, hogy segítsünk a döntésben, melyek a termékleírás alatt találsz. Amennyiben továbbra is van kérdésed, írj nekünk: info@homedical.hu e-mail címre (pár órán belül biztosan válaszolunk) vagy hívj minket: 06 20 821 7255

4.     Van-e kedvezmény a termékre?

Igen van. Hírlevél feliratkozók részére 2500 Ft-ot érő levásárolható utalványt biztosítunk az Okos gyógyászat kategóriában vásárolt 10.000 Ft-ot meghaladó vásárlás esetén. Hírlevél szabályzatunk itt fellelhető. Ezen felül számos kedvezményt biztosítunk időszakos kampányaink alatt, az Aktuális akciók és az Újracsomagolt termékek kategóriában. Mindezeken túl, regisztrált vásárlóink pontgyűjtés révén plusz kedvezményekre jogosultak. Pontgyűjtésről bővebben itt olvashatsz.

5.     Mit jelent, hogy újracsomagolt termék?

Olyan termékek kerülnek ebbe a kategóriába, melyeket kedvezménnyel értékesítünk különböző okok végett. (a leírásban igyekszünk feltüntetni annak okát) Itt találhatsz olyan terméket, melynek sérült a csomagolása a szállítás alatt, vagy már egyszer felbontottuk egy bemutatás-kipróbálás erejéig, vagy 14 napon belül hiánytalanul visszavettük a terméket, vagy már kifutó termék és 1-néhány db van belőle, vagy bemutató darab volt az üzletben. Ezen termékek természetesen gyári termékek, soha nem voltak szervizelve, hibátlanul működnek és teljes értékű garanciát, jótállást vállalunk rá.

6.     Van-e mennyiségi kedvezmény?

Cégünk nagykereskedelmi tevékenységet is folytat. Nagyobb megrendelés esetén van lehetőség árajánlatot kérni.

7.     Van-e garancia a termékekre?

Természetesen igen. Minden termékre minimum 2 év garanciát vállalunk. Mindezeken felül:

a) 10 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

b) 250 000 forint eladási ár felett három év

8.     Garanciális hiba esetén mi a teendő?

Kérlek e-mailben (smartmedical@smartmedical.hu vagy info@homedical.hu ) vagy telefon ( 06 20 821 7255) jelezd az észrevételed, legtöbbször technikai segítséggel orvosolható a probléma. Amennyiben mégsem sikerül, úgy Homedical 1139 Budapest Fáy utca 15/B. üzletünkben megvizsgáljuk, 90%-ban akár azonnal cseréljük is a meghibásodott, garanciális terméket. Amennyiben szervizre van szükség, úgy 14 nap alatt igyekszünk megoldást találni, javítani vagy cserélni a terméket.

9.     Jótállás után mennyibe kerül a szerszív/javítás díja?

99,9%-ban még nem fizettek vásárlóink. Nagyon ritkán van szükség javításra, még kevesebb a tapasztalat azok költségéről. Termékeink minőségi termékek, gondos alaposság válogatjuk azokat. Amennyiben előfordulna, az esetleges költségről tájékoztatást nyújtunk.

10.  Személyesen kipróbálnád, átvennéd?

Van rá mód, üzletünk az alábbi címen fellelhető: Homedical 1139 Budapest Fáy utca 15/B. H-P 09:00-17:00, ha később érnél ide kérlek, jelezd telefonon, találunk megoldást!

11.  Mikor kapom meg a terméket?

24-48 órán belül átvehető vagy indítjuk a csomagodat. Minden termék mellé feltüntetjük az időpontot. Üzletben található termékeink azonnal átvehetők, 15-ig leadott rendelések esetén másnap érkezik hozzád a csomag. Otthon gyógyászat kategória termékei esetén: 2-5 munkanap.

12.  Hétvégén is van kiszállítás?

Sajnos a futárszolgálat csak hétköznapokon szállít. Csomagodat H-P között várhatod.

Csomagpontokon viszont más időintervallumok érvényesek.

Csomagpontok az ország területén itt.

13.  Mikor érkezik a futár?

Dolgozol? Más teendőd is van?

Semmi gond, kérd munkahelyedre a szállítást. Arról sajnos nincs információnk, hogy hozzád mikor fog érkezik viszont e-mail, SMS értesítőt fogsz kapni a várható szállítás napjáról és azon belünk egy 4 órás időintervallumról. A futár rendelkezésére bocsájtjuk a telefonszámod, ő biztosan fog telefonálni az érkezés előtt és tudtok egyeztetni az időpontról.

14.  Hogyan tudok fizetni a weboldalon?

Előre utalással, bankkártyával, utánvéttel.

15.  Hogyan tudok fizetni az üzletben?

Átutalással, bankkártyával, készpénzben

16.  Hogyan tudok fizetni a futárnál?

GLS futárszolgálatnak: készpénzben, bankkártyával. Sameday futárszolgálat esetén csak készpénzben.

17.  Hogyan kapom meg a terméket?

-          Személyesen átveheted

-          Futárszolgálattal (24 – 48 órán belül elindítjuk a csomagod) Minden termék mellett feltüntetjük a hozzá érkező termék szállítási idejét

-          GLS vagy egyéb csomagpontokon

18.  Milyen szállítási költségek merülnek fel?

39.990 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes a kiszállítás

39.990 Ft alatti megrendelés esetén 1250-1650 Ft

(Csomagpont: 1250 Ft, házhozszállítás: 1650 Ft, utánvételi díj: 650 Ft)

Személyes átvétel esetén összegtől függetlenül díjmentes az átvétel.

Homedical 1139 Budapest Fáy utca 15/B. H-P 09:00-17:00

 

19.  Hol találom a számlát, használati utasítást?

E-mailben, a csomagban vagy a személyes átvételkor az üzletben.

20.  Nem tetszik. Nem erre gondoltam.

14 napon belül meggondolhatod magad. Ki tudjuk cserélni a terméket más termékre és van lehetőséged elállni a vásárlástól is. Kérlek, 14 napon belül juttasd el az elállási nyilatkozatot valamint a terméket, annak minden tartozékával együtt:

Homedical Hungary Kft. 1139 Budapest Fáy utca 15/B. 06 20 821 7255

Elállási nyilatkozat: Információk menü pontban találod vagy írj e-mailt: info@homedical.hu vagy info@smartmedical.hu –ra.

  • Ez alól kivételt képeznek az olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza, mint pl: Higiéniai termékek (testtel és testnedvekkel közvetlenül érintkező termékek pld. nyál, vér, anyatej, vizelet, széklet, izzadság, stb.) cseréjére nincs lehetőség. Ilyen termékek pld. a talpbetétek, lepedők, vérnyomásmérők, vércukormérők, tesztcsíkok, tesztek, végtagrögzítők, harisnyák, gyógyászati segédeszközök, fehérnemű, kozmetikumok, oxigén koncentrátor, masszázsolajok, stb.. Ezen termékek esetében a vásárló csak akkor élhet az elállás jogával, ha a csomagolást, védőfóliát még nem bontotta fel, vagyis a terméket még nem vette használatba. 45/2014-es kormányrendelet 29. § (1)

Ha von olyan kérdésed, amit nem válaszoltunk meg, kérlek, írj nekünk: info@smartmedical.hu e-mail címre vagy hívj minket 06 20 821 7255

Esetleg ha erre jársz, ugorj be egy kávéra!

Homedical üzlet 1139 Budapest Fáy utca 15/B. nyitva tartás: H-P 09:00-17:00

 

Árukereső.hu